5/2/10

Rafah 1956

Δεν έφταναν οι αγχωτικές διαταραχές και η κατάθλιψη, τώρα έχω και ψυχωτικά επεισόδια. Οργασμός συμπτωμάτων λίγο πριν το τρελόχαρτο. Προφανώς πρόκειται για αυθυποβολή. Προφανώς και είμαι εντάξει και με όλα αυτά δεν θα βρεθεί γιατρός να πιστέψει την παράστασή μου . Ο υπολογιστής με ενημερώνει ότι δέχομαι διαδικτυακές εισβολές, η ταυτότητα των υπολογιστών τους τοποθετεί στο Ισραήλ και στην Ουάσινγκτον. Μόνο η παράνοια μου έλλειπε. Όμως είναι δικαιολογημένη. Είναι κοινωνικό σύμπτωμα. Οι ειδήσεις με τρελαίνουν. Θέλω να βγω να φωνάξω για το δίκιο των νοικοκυραίων, οι δρόμοι όμως παραμένουν άδειοι. Μένω λοιπόν κλεισμένος μέσα. Έμεινα στο κρεβάτι 15 ώρες γιατί Ισραηλινοί στρατιώτες μας κρατούσαν ακίνητους σε μια γωνιά. Τους ονειρεύομαι σε ασπρόμαυρα καρέ. Όταν όλοι λένε ότι το τρισδιάστατο άβαταρ τους προκαλεί ψυχωτικά επεισόδια, εγώ τα παθαίνω με τα ασπρόμαυρα σκίτσα του Τζο Σάκο. Ξέρω ότι δε με πιστεύεις αλλά είναι αλήθεια. Οι άλλοι παλαιστίνιοι του βιβλίου ήταν κι αυτοί στριμωγμένοι μαζί μου σ' αυτά τα όνειρα. Μιλάγαμε στα ελληνικά νομίζω. Το βιβλίο είναι στα Αγγλικά. Οι Ισραηλινοί στρατιώτες μας ήταν φυσικά ακατανόητοι. Αλλά ξέραμε ότι έπρεπε να μείνουμε εκεί καθηλωμένοι. Μας απειλούσαν με τα όπλα παρατεταμένα. Ξύπνησα και ξανακοιμήθηκα πολλές φορές ιδρώνοντας και παραμιλώντας. Τώρα είμαι εντάξει νομίζω. Σηκώθηκα και έκανα καφέ. Ξανάπιασα το βιβλίο του Σάκκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου